Direktlänk till inlägg 13 oktober 2011

Heellööööö

Av usandtime - 13 oktober 2011 17:42

Hellöööö !     Bina Is In Da House!


Som ni ser, så delar jag blogg med Gabäää NU!   

Och det är ganska chill, så det händer mer på bloggen då.


Idag så har det inte hänt så mycket. Vi hade SO idag.

Och vi fick reda på att vi skulle ha en vikarie.

Och han heter Ain. Och när jag såg han.. så tyckte jag att han va läskig..    Han va stor, tjock, han hade en mörk röst.

Och han va 65 år gammal!    

Och såklart, så va han.. elak?... sträng? Japp.

Och om jag ska va ärlig, så längtar jag tills vår vanliga SO lärare kommer tillbaka. Även om hon är liiite sträng, så är hon bättre.


Sen på kvällen, så kommer jag snacka med min idjut kompis på Skype, eftersom vi kommer redovisa nån engelska sak imon.

Så man ska ha stöd ord, och sen säga allt på engelska.

Och vi två valde '' Melodifestivalen'' Eftersom det va lite text!    Och hon ville att jag skulle göra samma som henne, så det gick bra!  Så imon kommer jag stå inför klassen..själv.. och snacka engelska.. Shiett!


Sen senare så tog jag , och två andra kompisar kort ute,

Och dem blev ganska roliga. xD  

En kompis, han ville att jag skulle ta kort på han, när han logger på vägen, och när en bil kommer körandes.

Sen la han sig ner, och sen kom de en bil!

Jag tog kortet fort. Sen sprang vi iväg!   


Aja, nu vet jag inte vad jag ska skriva mer.


C'ya!     // Bina

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av usandtime - 18 oktober 2011 17:30

Denna låten lyssnade jag ALLTID på när jag va mindre! xD Den äger Iaf! :D // Bina   Lyrics :   I can see that you're mad at me (yeah)Dmah See in your eyesBoo, you're my fantasyOh, more sex in the factoryLook Gon' give you what you needBo...

...

Av usandtime - 18 oktober 2011 17:20

I'm Back ...      Jag har inte bloggat igår för jag va ute.. och sen va jag trött, och sen glömde jag av att blogga!   Men jag har iaf haft kort dag idag, och det är gött. Sen igår så fick vi skolkatalogen... Jag blev fail!      Aja, se...

Av usandtime - 16 oktober 2011 18:40

Älskar denna låten, han är skön! xD  haha aja, Njut av låten...Pff xD // Bina ...

Av usandtime - 14 oktober 2011 17:29

Denna snubben är skön! Har respekt för han!   Blir aldrig trött på denna låten, så skön.  Wiz!  You're The Man!    // Bina ...

Av usandtime - 14 oktober 2011 17:18

  Heeelloooo!      Bina Is Back!      Idag, så har det varit segt. Lektioner lektioner lektioner lektioner ... och mer. Känner mig död just nu. Plus vrf ska man ha långdag på fredagar?    ( idjuter )   Det har hänt lite roliga saker idag...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken Dricka Är Godast?
 Coca Cola
 Fanta
 Tryck Här Om Ni Tycker Att En Annan Dricka Är Godare Än De Ovanför :D

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards